מאי 1, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

תושבי הגבעה מתנדבים לקראת ראש השנה

השנה, כמדי שנה, תושבי הגבעה ממשיכים את המסורת ומתנדבים לקראת ראש השנה בארגוני חסד. שניים בולטים הם "אילני חסד" וארגון "לתת".

ארגזים עם מוצרי מזון שהותרמו בשופרסל גבעת שמואל ע"י ארגון "לתת"

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

לפני כשבועיים החלו מתנדבי ארגון "לתת" לאסוף בשופרסל גבעת שמואל פריטי מזון וכסף לאנשים נזקקים. דנה, אחת המתנדבות, מספרת על ההצלחה באיסוף המזון ובהתרמות: "תושבי גבעת שמואל תורמים ביד נדיבה מצרכי מזון וכסף לארגון. מרגש כל שנה מחדש לראות את האנשים הרבים שתורמים על מנת לעזור לאנשים שאין להם לחגוג את החג כראוי". אפשר לתרום מוצרי מזון וכסף בשופרסל עד יום ראשון. 

בארגון "אילני חסד" גם המשיכו עם המסורת וארזו ארגזי מזון לאנשים נזקקים לקראת החג. עומר, אחד המתנדבים באריזות המזון, מספר על האריזות: "כבר כמה שנים שאני מגיע לכאן לאריזות לפני ראש השנה וכל שנה מרגיש סיפוק מחדש". עומר מוסיף ומסביר לנו על ההתנדבות: "אנחנו אורזים את המזון שהגיע מתרומות ויש מתנדבים שמחלקים אותו ברחבי העיר לנזקקים".

לתרומות לאילני חסד – לחצו

מיזם חסד נוסף של תושב הגבעה, אייל שבתאי – 26, הוא תקיעת שופר ליד בתים של אנשים אשר יהיו בבידוד בחג. אייל מספר לנו איך התחיל המיזם: "המיזם התחיל שנה שעברה כשהקורונה נכנסה לחיינו ואנשים היו סגורים בבית. רצינו לזכות אותם במצווה של שמיעת קול שופר. אז צץ הרעיון של תקיעת שופר עד הבית". אייל מסכם ומברך: "שנזכה כולנו לעשות חסדים ולהיות ערבים זה לזה במיוחד בימים אלו". 

לפרטים: אייל – 0505791817

בנו של אייל עם השופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *