אפריל 20, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

מתנה לשנה החדשה – זוג קשישים קיבל חשבון חשמל על סך 26 מיליון שקלים

1 min read

מיכאל ושרה פרידמן, בני זוג בשנות השבעים לחייהם, תושבי גבעת שמואל, קיבלו החודש חשבון חשמל על הסכום הדמיוני: 26,885,384 שקלים.

מיכאל התקשר אל שירות הלקוחות של חברת החשמל ושוחח עם מוקדנית.
לטענתו, מוקדנית השירות הסכימה עמו שישנה תקלה.
אך לא יכלה לעזור לו לעדכן את סכום החיוב בחשבון.

בשיחה סיפר פרידמן: “קיבלתי את החשבון ונלחצתי מאוד. ישר צלצלתי למוקד השירות בבקשה לבטל את החשבון. הסברתי שנפלה טעות, והמוקדנים הסכימו איתי שהחשבון הזוי, אבל טענו שהם לא יכולים לעשות כלום ושזה עבר להנהלה. ביקשתי שיחזרו אלי אבל אף אחד לא חזר לאשר שזה אכן סודר. העברנו את כל הראש השנה בדאגה מאוד גדולה. אשתי הגיעה למיון עם לחץ דם גבוה. אני לא יודע אם זה בגלל זה, אבל אין ספק שזה השפיע”.

חשבון החשמל אותו קיבלו הזוג פרידמן. רשתות חברתיות (חוק זכות יוצרים נוסף סעיף 27א).

פרידמן החליט לפנות לעזרה לנכדיו, ואלו העלו פוסט ב-Facebook, שאליו התייחס אורן הלמן סמנכ”ל שירות, שיווק ורגולציה בחברת החשמל.

הלמן הסביר כי באותו יום שבו פרידמן צלצל כבר תוקנה החשבונית ונשלחה בדואר לביתו, לדבריו הסיבה שלא עודכן בנושא הייתה שהטלפון שקיים במערכת אינו תקין.

“אנחנו מחבקים מקרים כאלה בשתי ידיים ומנסים להפיק לקחים כמה שיותר מהר”, אמר הלמן. “הדבר הראשון שכבר בתהליך, הוא עדכון פרטי כל לקוחות החברה. במהלך החודשים הקרובים יתקבלו מסרונים לטלפונים של הלקוחות בבקשה לחדש נתונים, כדי שמקרים כמו אלו לא ישנו. הדבר השני הוא הוספת פיצ’ר במערכת שידרוש בדיקה ידנית, במקרה שחשבון החשמל לא סביר, עוד לפני שליחתו ללקוח”.

פרידמן סיכם את החוויה: “מזל שלא עשיתי הוראת קבע. אם הייתי עושה, זה היה מגיע לבנק ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *