אפריל 25, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

הבלאגן הגיע גם לגבעת שמואל : ח"כ טלי גוטליב הותקפה ע"י מפגינים שהתפרעו מחוץ לביתה שבגבעת שמואל

1 min read

ח"כ טלי גוטליב הגיבה לחסימת ביתה בידי המפגינים ופרצה בבכי: "זה מתוזמר וממומן, אני לא יודעת על ידי מי. תפסיקו לשסות את העם, זה חס וחלילה יכול להיגמר בדם"

מתוך עמוד הפייסבוק : טלי גוטליב – העמוד הרשמי

לאחר שמפגיני השמאל חסמו את פתח ביתה וקראו לה למצוא מישו שייקח את ביתה האוטיסטית למסגרת, חברת הכנסת טלי גוטליב הגיעה נסערת לוועדת חוקה ואמרה: "חיות אדם, חיות פרא, לא תבואו לביתו של אדם ותשבו תוך הפגנת אלימות-לא יחללו את הביטחון האישי שלנו"

טלי גוטליב: "זה מתוזמר ומתוזמן"

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), הגיבה בפתח דיון הוועדה על חוק יסוד השפיטה, לאירוע החריג ואמרה: "חיות אדם, חיות פרא, לא תבואו לביתו של אדם ותשבו תוך הפגנת אלימות, לומר שלא אצא מהבית. אנחנו שליחי ציבור, נעשה עבודתנו נאמנה לא יחללו את הביטחון האישי שלנו, לא תפגעו בפרטיות בשם מחאה".

גוטליב המשיכה והאשימה: "זה מתוזמר וממומן, אני לא יודעת על ידי מי. ב-6:10 מחכים לי בקומה שלישית אנרכיסטים מופרעים, ככל שיענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. באנו להיטיב עם ישראל וככל שקוראים פה למרי אזרחי ושפיכות דמים יש לזה מחירים.

אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות זה היה עלול להיגמר ברע. אם זה היה מגיע לצעקות וחלילה מכות לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי. תפסיקו לשסות את העם. זה חס וחלילה ייגמר בדם. קחו אוויר ותעשו את זה נכון. אני קוראת לשירותי הביטחון לאסוף מידע כי זה הפתיע היום את כולם, שארבו לנו ליד דלתות ביתנו בין אם משמאל ואם מימין לא תחללו את הפרטיות שלנו" הוסיפה חברת הכנסת מהליכוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *