מאי 3, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

זוכרים את הנופלים – משפחת השכול של גבעת שמואל גדלה בשנת 2023

1 min read

היום יחול ערב יום הזיכרון התשפ"ג 2023. אתר חדשות הגבעה מרכין ראש לזכרם של  24,213 חללי מערכות ישראל, מתוכם 31 מגבעת שמואל. 

השנה הצטרף אל משפחת השכול נופל נוסף מגבעת שמואל, הנופל ה-31 – רב סרן גיא ארזי. 
רב סרן גיא ארזי נולד ביום י"ג בתמוז תשמ"א, 15.7.1981, בבני ברק ונפל בעת שירותו ביום י"ח באדר תשפ"ג 11.3.2023. בן ארבעים ואחת בנפלו.

ביום 19.3.2000 התגייס לצה"ל ושירת בחיל הים.

רב סרן גיא ארזי הוא בנם של יעל ואשר ואח ליניב, לימור והדס. במהלך השנים גיא נישא למוריה ולזוג נולדו שני ילדים: אלעד ונעמה.

הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בפתח תקווה. הותיר אחריו אישה, שני ילדים, הורים ושלושה אחים.

רב סרן גיא ארזי ז"ל
אנדרטה לזכר הנופלים בגבעת שמואל. קרדיט: אתר עיריית גבעת שמואל

אחותו לימור כתבה עליו באתר "יזכור": "נשמה אהובה שלי ! אין יום שעובר בלי שאני מדברת אליך ועליך מבקשת ממך שתשמור על כולם תחזק את ההורים השבורים מכאב את אשתך והילדים המדהימים , אני מרגישה אותך בכל צעד שלי ובכל דמעה מאפס אותי ומישר אותי להמשיך הלאה! זר לא יבין זאת אני אוהבת אותך לנצח אין מישהו שלא ידע כמה הפסדנו אותך בעולם תודה שלימדת אותי כיבוד הורים!! ענווה וצניעות ויחד עם זאת להנות מהחיים!"

יניב, אחיו של רב סרן גיא ארזי כתב גם הוא באתר "יזכור": "גיא אחי הבכור והאהוב תמיד היית דוגמא בשבילי ומודל לחיקוי , חלקנו חדר מאז שאנחנו קטנים לא אשכח את הימים שהיינו רואים הנסיך המדליק וחברים ונ.ב.א בלילות, וכמובן מכבי תל אביב קבוצה שכל כך אהבת בימי חמישי , אתה חסר לי כל כך אני לא מאמין שאתה כבר לא איתנו, שלא אקבל ממך שיחות ושלא אראה אותך יותר ,זה לא נתפס. לא מפסיק לבכות… לנצח תשאר חרוט וצרוב בליבי, אוהב אותך מאוד"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *