אפריל 28, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

ראשות העיר 2023: מי המועמד הבולט בשטח בגבעת שמואל?

1 min read

הבחירות המקומיות בגבעת שמואל יחולו עוד קצת פחות מ-5 חודשים, אבל בסוף השבוע האחרון נראה שהמטות של המועמדים השונים לראשות העיר העלו הילוך וגבעת שמואל נכנסה סוף סוף אל תוך מערכת הבחירות להחלפת ראש העיר.

המועמד הבולט ביותר היה רו"ח גל לנצ'נר, חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה בקדנציה הנוכחית ומי שמהווה את האיום המרכזי על כהונתו הרביעית של ראש העיר המכהן יוסי ברודני.

קרידט: דוברות מטה גל לנצ'נר.

מי שהסתובב ביום שישי האחרון ברחובות בן גוריון וביאליק ובקניון הגבעה יכול היה לפגוש את לנצ'נר מוקף בפעילים ומתנדבים ומשוחח עם העוברים והשבים לגבי תוכניותיו לשיפור העיר ומציג למתעניינים את הפתרונות שהוא גיבש עבור הבעיות איתן נפגשים תושבי גבעת שמואל יום יום בבעיית הפקקים, מערכת החינוך היקרה, מיסי הארנונה ועוד.
כאמור, בסוף השבוע עיטרו את לוחות המודעות ברחבי העיר פרצופיהם של שני המועמדים שהכריזו עד עתה על מועמדותם – חזי בן ארי, תושב רמת אילן וכן אלו של גל לנצ'נר שלמעשה פתח בסוף השבוע את קמפיין הבחירות שלו באופן רשמי וזכה לחשיפה רחבה מאוד – כמו גם לאהדת הקהל ולשיחת היום בבתי הכנסת, בפארקים ובגנים הציבוריים.

"גבעת שמואל היא מקום טוב בסך הכל, אבל טוב שיש בחירות פעם ב-5 שנים," אמרה נורית ("מעל 60"), תושבת ותיקה ברמת הדר. "אני עוד זוכרת שנים שגבעת שמואל היתה עיר של פשע ומאז היא עשתה כמה צעדים קדימה – אבל חבל שבשנים האחרונות היא נתקעה במקום. הצפיפות והבניה המאסיבית פוגעת באיכות החיים שלי ונראה שכבר כמה שנים שהעירייה עובדת על אוטומט ולא באמת מנסה לחדש או לשפר מה שצריך שיפור".
ואילו יאיר, תושב רמת אילן שחלף על פנינו ושמע את השיחה ביקש להוסיף: "ברודני ראש עיר כבר 15 שנה. וכבר מגלה סימנים של עייפות – הנה, בבחירות לכנסת הוא כבר חיפש ג'וב עם איילת שקד אבל זה לא הצליח לו, אז עכשיו הוא רוצה להישאר פה ראש עיר עוד 5 שנים? מה, גבעת שמואל היא מן פרס ניחומים?!?"

ואילו נעמה (27) שבדיוק יצאה מבית הקפה והביטה מהצד בחבורה העליזה של המועמד לנצ'נר הפטירה: "פגשתי עכשיו בפעם הראשונה את גל והוא הפתיע אותי מאוד. עד היום הכרתי אותו רק דרך הרשתות החברתיות והפרסומים בעיתונות ואפשר היה לחוש שהוא אוהב מאוד את העיר – אבל לא שמעתי ממנו מה הוא מתכנן לעשות. עכשיו כשדיברנו, שמעתי ממנו כמה רעיונות טובים, יצירתיים מאוד, לשיפור מערכת החינוך בעיר, להורדת נטל הארנונה וגם בעוד נושאים ו-וואלה, אני שמחה שיש חבר'ה כאלה צעירים ומנוסים עם תשוקה לפעול לטובת העיר שלנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *