אפריל 28, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

השתיקה התמוהה של ברודני, הזעם של התושבים – כל הפרטים על הכאוס בעיריית גבעת שמואל

 שבוע עבר ועיריית גבעת שמואל טרם פרסמה ולו פוסט אחד בדפי הפייסבוק על הפיצוץ המחריד שקרה. בשבוע האחרון אירע פיצוץ מטען חבלה ברחוב הנשיא בגבעת שמואל. נזק רב נגרם לבניין והדיירים נערכים לתקופה ממושכת ללא מעליות. האירוע סוקר ברחבי התקשורת אך תגובתו של ראש העיר, יוסי ברודני לא הגיעה. תושבי העיר זועמים ולא מבינים מדוע אין שום התייחסות לאירוע. 

למרות הסיקור הרב בתקשורת של האירוע – וההד שעשה בכותרות, תגובת ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני לא נשמעה. תושבים רבים מספרים לנו כי הם מרגישים שראש העיר לא מעורב מספיק באירוע וכי הוא חושש לדבר עקב המצב הרגיש משום שמדובר באירוע פלילי.

האירוע התרחש בלילה שבין חמישי לשישי בשבוע שעבר, לאחר שהתקבל דיווח במשטרת ישראל על פיצוץ ברחוב הנשיא בגבעת שמואל. כזכור הרקע לאירוע הוא פלילי ולא היו נפגעים באירוע. לדברי המשטרה, המטען התפוצץ לפני היציאה לחניון בקומה מינוס 1, ונגרם נזק רב למעליות הבניין ולובי החניון. 

כתוצאה מהשבתת המעליות, נאלצים דיירי הבניין להשתמש במדרגות על מנת לרדת ולעלות. מדובר בבניין גבוה בן 20 קומות. 

קרדיט: אונו ניוז

באדיבות הדיירים

עמית, תושב גבעת שמואל, מספר בפוסט על התחושות הקשות: "אני מרגיש שיוסי ברודני פשוט מתעלם מהתושבים שנמצאים כרגע במצב לא פשוט, אנשים כלואים בקומות העליונות, הפשע מסתובב בעיר, והאדון שותק!! בעירייה אחרת זה בחיים לא היה קורה, רק כאן בגבעת שמואל שהכל לגיטימי והכל מותר, והעבריינים שולטים בעיר, חס וחלילה שראש העיר שלנו יגנה את האירוע. בושה." 

הודיה, תושבת גבעת שמואל הגרה סמוך לבניין מספרת: "אני באמת לא מבינה למה העירייה ויוסי שעומד בראשה לא עומד מאחוריי התושבים המסכנים שגרים שם, למה הכל חייב להיות פוליטי וסודי? תדבר!! תתמוך בתושבים שלך!! יש פה אנשים מבוגרים שלא יוצאים מהבית כבר שבוע, מזל שיש את המתנדבים הטהורים שבאו לעזור, אחרת באמת אוי ואבוי לנו." 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *