יולי 27, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

תעודת כשרות חדשה | הסיפור שמאחורי סניף מקדונלדס גבעת שמואל

1 min read

המועצה הדתית גבעת שמואל הודיעה כי סניף מקדונלד'ס בעיר, שרבים מלקוחותיו הם שומרי כשרות, כבר לא תחת השגחתה בשל "ליקוי כשרותי חמור". אלא שהסניף מחזיק בתעודת כשרות של רבנות שוהם, תעודה עליה חתום הרב דוד סתיו.

בהודעה שהוציאה המועצה הדתית גבעת שמואל וחתומה על ידי הרב אליעזר שמחה וייס, מ"מ רב העיר גבעת שמואל נכתב:" הרינו להודיע בזה כי בית העסק 'מקדונלדס' ברחוב יוני נתניהו 23, גבעת שמואל, אינו עומד תחת השגחתנו". עוד נכתב בה כי הדבר קרה בשל "'ליקוי כשרותי חמור' שאינו עומד בהנחיות הרבנות הראשית לישראל וסירוב החברה לתיקון הליקוי".

לטענת המועצה הדתית, מקדונלדס סניף גבעת שמואל הפרו את ההנחיות של הרבנות המקומית בעניינים של בישול עכו"ם ובשר שנתעלם מן העין ואחת הבעיות בסניף היא שהעובדים שם אינם יהודים ויכולות להיות כמה בעיות ביכולת של הבקרה והשליטה בדברים. הרבנות הסכימה ללכת לקראת הסניף ולשים שם מצלמות כדי לוודא שהעובדים במטבח הינם יהודים. 

תעודת הכשרות החדשה של סניף מקדונלדס. שימוש על פי חוק זכויות יוצרים סעיף 27 א.

כאמור, יש להדגיש כי למרות הדברים סניף מקדונלד'ס גבעת שמואל עדיין מחזיק בתעודת כשרות. לפני כשנה וחצי החל הרב דוד סתיו לתת כשרות של רבנות שוהם גם מחוץ לגבולות המועצה. הוא החתום על תעודת הכשרות החדשה של סניף מקדונלד'ס גבעת שמואל. היום הוא אמר והבהיר: "אין שם שום ליקוי כשרותי חמור במקום ומי שרוצה יכול לאכול שם. הכשרות שם לא נופלת משום מקום אחר בארץ שיש לו כשרות של רבנות"

הודעת המועצה הדתית על "ליקוי כשרותי חמור" בסניף מקדונלדס גבעת שמואל. שימוש על פי חוק זכויות יוצרים סעיף 27 א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *