אפריל 28, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

"בניתוק מוחלט" | ראש עיריית גבעת שמואל בקריאה לקיים את הבחירות בחודש הקרוב

1 min read

בזמן שרבים מגבעת שמואל נמצאים במילואים, ברודני חותם על עצומה לקיים את הבחירות לראשות העיר בחודש הקרוב. 

המכתב עליו חתם ראש העיר, יוסי ברודני, קורא לשר הפנים לקיים את הבחירות לרשויות המקומיות ב- 30.01.24.
על פי 
מסמך שנכתב בלשכת הרמטכ"ל: 3,983 משרתי מילואים מתמודדים למועצות המקומיות ולראשות המועצות, מתוכם 70 מילואימניקים מתמודדים לתפקיד ראש עירייה או רשות מקומית. 115 מכלל המילואימניקים משרתים בתפקידי פיקוד.

רבים מתושבי העיר משרתים בשעה זו במילואים – תושבים ומתמודדים כאחד.
לחדשות הגבעה נודע כי למעט מפלגתו של ראש העיר, בשאר המפלגות המתמודדות לראשות העיר, ישנם משרתי מילואים פעילים במלחמה.

קרדיט: מונציפאלי

לפי סקר שערך מכון המחקר שילוב, רוב הציבור בעד דחיית הבחירות המקומיות. הסקר מראה שמרבית הציבור היה מעדיף שלא לקיים את הבחירות בסוף ינואר. 53% העדיפו לדחות לאחר המלחמה, 19% לדחות לפחות בחודש (לסוף פברואר).

קרדיט: מכון המחקר שילוב

בעקבות עתירות רבות לבג"צ אודות רצון חלק מראשי הערים לקיים את הבחירות בהקדם, יתקיים דיון בממשלה בנושא. 

אריאל, תושב העיר, מספר על תחושותיו: "המרוויחים הגדולים מזה הם ראשי הערים. הם את הקמפיין שלהם עשו במהלך המלחמה, הצטלמו עם ווסט צהוב ועדכנו על הנחיות פיקוד העורף. זאת דיקטטורה לשמה לחתום על מכתב שלא מאפשר לכל המתמודדים להתמודד. בזמן שאחרים נמצאים במילואים ותורמים לביטחון המדינה, יוסי ברודני מסתובב כאן עם הווסט, מאשר המשך פעילות בנייה עם פלסטינאים ללא אבטחה ועושה קמפיין בחירות על גב התושבים. גם אם תכננתי להצביע עבורו – אחרי המלחמה הזאת אחפש מועמד אחר שיחליף אותו!".

הודיה, אשתו של אריאל, מוסיפה: "למי יש זמינות רגשית עכשיו ללכת להצביע כשיש חטופים ולוחמים, שלצערי הכבד נופלים כמעט מדי יום בעזה?? איך מקיימים מערך טלפונים לשכנוע מצביעים?  הלוחמים שלנו, הבנים שלנו, נלחמים עכשיו בעזה והוא דואג לכיסא שלו. מקווה שאנשים לא ישכחו את זה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *