אפריל 20, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

תושב הגבעה שהכניס עשרה אנשים למאסרי עולם

1 min read

בגבעת שמואל מתגורר מיכאל (מייק) רוזן. מייק הוא אחד מהחוקרים הפרטיים הגדולים בארץ, שהכניס עשרה אנשים למאסרי עולה ועומד מאחורי תיקים שזעזעו מדינה שלמה. ב"יומנו של חוקר" הוא יספר לנו על מקרים מרתקים שהוא חקר אותם.

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

קצת רקע על מייק רוזן: מייק היה קצין משטרה ביחידה המרכזית במחוז תל אביב, שם שימש כראש חוליה במפלג התשאול. במהלך שירותו במשטרה הוא השתתף בפיענוח הרצח הכפול של מישל נחמיאס ושלי שולמית על ידי שמעיה אנג'ל, שנידון לשני מאסרי עולם. בנוסף, הוא השתתף בפיענוח הרצח של אורון ירדן, שנחטף על ידי צבי גור, שקיבל מאסר עולם פלוס 40 שנה בכלא. במהלך שירותו במשטרה נכנסו כעשרה אנשים למאסרי עולם כתוצאה מעבודת חקירתו.

היום מייק הוא חוקר פרטי ובין היתר נותן שירותים לגופים ממלכתיים, לא ביטחוניים, כדוגמת הרבנות הראשית – שם הוא אחראי לתפוס סרבני גט.

מייק מספר לנו כי: "בשונה מפעם, עיקר העבודה של חוקר פרטי היום, היא חקירה כלכלית ולא בגידות". הוא מסביר שהסיבה לשינוי הוא פסק הדין של השופט אהרון ברק, ששמט את הקרקע של החוקרים הפרטיים בנושא חקירות אישות לאחר שפסק כי חוקר פרטי אינו יכול לצלם גבר או אישה במהלך אינטימי בשום מקום (גם במקום ציבורי) כי זה נחשב לחדירה לפרטיות.

מייק מספר לנו כי השוטרים רואים את החוקרים הפרטים כמתחרים שלהם: "המשטרה של היום היא לא המשטרה של פעם. בדרך כלל תיקים סגורים במשטרה והפנייה של החוקר הפרטי ליועץ המשפטי לממשלה תגרום לתיק שנסגר להיפתח מחדש.   

 במדור זה נביא מידי שבוע סיפור מסדרת "יומנו של חוקר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *