אפריל 19, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

הילדה הפרנואידית מגבעת שמואל

1 min read

לפעמים ישנן פניות מוזרות לחוקר פרטי. אחת מהן היא הפנייה שמייק קיבל לפני מספר שנים בעת הליכתו בקניון בגבעת שמואל. על המקרה נספר לכם היום.

מרגישה כבר תקופה ארוכה שעוקבים אחריה. התמונה לקוחה מאתר: "pixabay"

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

לפני מספר שנים, באחד מסופי השבוע האביביים בשנה, בעודי בקניון ניגש אלי בחור ואומר לי שיש לו מקרה דחוף. שאלתי אותו על מה מודבר והוא אומר לי שזה לא משהו שאפשר לדבר עליו ברחוב וביקש ממני לקבוע פגישה בהקדם. 
למחרת הבחור מגיע בדיוק בזמן שנקבע. שאלתי אותו במה אני יכול לעזור והוא סיפר לי סיפור ששומעים בדרך כלל על אנשים שהסתבכו עם האנשים הלא נכונים. 

הוא מספר לי על הבת שלו, נועה, שמרגישה כבר תקופה ארוכה שאנשים עוקבים אחריה בכל מקום בו היא נמצאת, בין אם זה בעבודה ובין אם זה ברחוב. אני מיד שואל אותו עם מי היא הסתבכה ואני מופתע לשמוע שהיא בעצמה לא יודעת מה היא עשתה. 

אני מבקש את המספר של נועה, אותה אני פוגש לאחר שבוע ברחוב שמתחת לבית שלה. לאחר שהציגה את עצמה ואת הבעיה שלה, היא מצביעה לי על אדם שעומד כשלושים מטרים מאתנו שמדבר בטלפון ואומרת לי: "הוא אחד מהם".
אני מחליט ללכת לדבר אתו. הוא מציג את עצמו. קוראים לו אבי, בן 26, וגר ברחוב המקביל. לאחר כמה דקות אני מבין שהוא לא מכיר את נועה ולא ראה אותה לפני. אני מבין שמשהו פה מוזר וחוזר לנועה,
לה אני אומר שדיברתי אתו והוא הבטיח לי שהם יפסיקו לעקוב אחריה.
לאחר מספר שבועות האב התקשר להודות לי שמאז שנפגשתי עם בתו המעקבים אחריה פסקו.

הסיפור נכתב כחלק מסדרת הסיפורים "יומנו של חוקר" בהשראת החוקר הפרטי מגבעת שמואל, מייק רוזן.
שמות האנשים והמקומות בדויים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *