אוקטובר 18, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

החברה מגבעת שמואל שמפתחת רובוט שישנה את העולם

1 min read

במעבדה סודית בשטח של 160 מ"ר בגבעת שמואל, בונה החברה Unlimited Robotics את Gary, הרובוט שישנה את העולם. 

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

בשלב הראשון, הרובוט ישווק לקהל צרכנים ובעלי עסקים (כגון מלונות ומסעדות) בארצות הברית ובקנדה. במקביל, משיק הסטארט-אפ את גרסת הבטא של Ra-Ya – פלטפורמת מפתחים שמאפשרת למפתחי תוכנה ללא ניסיון וידע בתחום לפתח אפליקציות לרובוטים.

באמצעות הפלטפורמה והסימולטור שפיתחה החברה כל מפתח תוכנה יוכל לכתוב יישומים שונים לרובוט. החל משימושים פרטיים כדוגמת הכנת קפה, הוצאת כביסה מהמכונה, השקיה וניקיון. ועד ליישומים המיועדים לעסקים. כדוגמת סידור וניקיון של חדרים בבתי מלון, ניקיון מסעדות, קבלת אורחים בדסק קבלה וגיזום דשא.

השימוש בפלטפורמת Ra-Ya יהיה בחינם למפתחים, שיכולו להעלות את האפליקציות שלהם לחנות האפליקציות בתמורה לשימוש בתשלום או בחינם.

מפתחי הרובוט גיא אלתגר, מרטין גורדון וד"ר אלי קולברג

Gary יגיע לצרכנים פרטיים ועסקים בארצות הברית במחצית הראשונה של שנת 2022. גיא אלתגר, מנכ"ל החברה, אומר: "מחיר הרובוט הוא 5900$. בגלל שאנחנו יודעים שלא כל אחד יכול לשלם מחיר כזה כדי לרכוש רובוט לצרכיו הפרטיים, יש אפשרות גם לתשלום חודשי, שהוא 99$ לחודש".

Gary יכול לנווט באופן אוטונומי במקומות מוכרים וחדשים בתוך הבית, ונע במהירות ממוצעת של כ-1.2 מטר לשנייה (כ-4 קמ"ש). הוא מסוגל לעבוד על מספר סוגים של משטחים, בין היתר על דשא, שטיחים ואריחים. הרובוט יכול להחזיק מטען במשקל מקסימלי של 7 ק"ג עם שתי זרועותיו, כאשר לכל אחת מהן יש יכולת בנפרד לבצע משימות שונות. כגון: אחיזה, סחיבה והחזקת עצמים. 

Unlimited Robotics היא חברת סטארט אפ, שהוקמה על ידי גיא אלתגר, יזם סדרתי בעל ניסיון רב בבנייה ושיווק מוצרים; מרטין גורדון, מנהל המוצר הראשי של החברה, שמביא עימו ניסיון בהנדסת תוכנה ביחידות מודיעין בצה"ל; וד"ר אלי קולברג, ה-CTO של החברה, ממובילי המחלקה לרובוטיקה באוניברסיטת בר אילן. מטה החברה נמצא בישראל, ויש לה משרדים ונוכחות בקליפורניה, קולומביה וגאורגיה. החברה גייסה הון ממשקיעים, ובין היתר מאבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד WIX, אשר מכהן כדירקטור בחברה.

לאתר החברה: https://vanl.ink/Jwiv8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *