מאי 3, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

מסיימים את חגי תשרי בגבעת שמואל

השנה, כבכל שנה, תושבי גבעת שמואל בנו ברחבי העיר סוכות יפות שהעניקו לתושבים את אווירת החג השמחה. הערב, כנהוג בליל הושענא רבה (הלילה האחרון של סוכות), יתקיימו מבחר שיעורי תורה ברחבי גבעת שמואל ומחר בערב יחגגו את חג שמחת תורה. 

סוכה ברחבת "מגדלי שיר" בגבעת שמואל

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

הערב – ליל הושענא רבה, הלילה האחרון של חג הסוכות, רבים מתושבי גבעת שמואל ישמרו על המסורת וילכו לשיעורי תורה ולתיקון ליל הושענא רבה המתקיימים ברחבי העיר. 

בין היתר, תוכלו להגיע הערב לבית הכנסת "שפתי רננות" (בית ספר אלון, רחוב העבודה 1), בו יתקיים תיקון ליל הושענא רבה החל משעה 23:10 ועד לתפילת שחרית (5:45). תוכלו להנות במהלך הלילה מקפה חם, מהביל ותה.
בנוסף, מי שיבוא לתיקון יקבל סט ערבות חינם.

מי שמחפש מקום עם שיעורי תורה יוכל ללכת לבית הכנסת "שירת אהרון" (ביאליק 46) בו יתקיימו שיעורי תורה תחת הגבלות התו הירוק.
אם אתם חוששים להיות במקום סגור בגלל הקורונה, תוכלו ללכת לשיעורים של בית המדרש הקהילתי במקום פתוח בעלות של 30 ש"ח להשתתפות בהוצאות.
 

למחפשים חמישיית ערבות להושענא רבה או זוג ערבות להחלפה, תוכלו לרכוש מיונתן דיאמנט. בקניית 7 סטים של חמישיית ערבות תקבלו משלוח עד הבית חינם. לפרטים נוספים: יונתן – 0543293386.

מחר בערב וביום שלישי יחגגו ברחבי העיר את חג שמחת תורה. כנהוג, ברבים מבתי הכנסת יחולקו לילדים שקיות ממתקים במהלך ההקפות ויתקיימו ארוחות משותפות של הקהילות.
השנה ברוב המקומות לא יתקיימו הקפות שניות עקב נגיף הקורונה.

בגבעת שמואל לא מפסיקים לחגוג וכבר ביום רביעי בשעה 20:45 הזמר לירן דנינו יופיע בפארק האירועים ברחוב הנשיא. הכניסה חופשית תחת הגבלות התו הירוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *