אפריל 29, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

בית הכנסת צעירי הגבעה אלופי הכדורגל בעיר

1 min read

בשבת האחרונה בשעה 21:00 נערך הגמר הראשון של ליגת בתי הכנסת בכדורגל בעיר גבעת שמואל. לאחר משחק צמוד ומותח, בית הכנסת "צעירי הגבעה" ניצחו את בית הכנסת "בני הישיבות" בפנדלים בתוצאה של 2-0.

בסרטון, הנפת הגביע של שחקני בית הכנסת "צעירי הגבעה" לאחר הניצחון:

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

לאחר שנה וחצי בה התקיימו משחקי כדורגל בין בתי הכנסת בגבעת שמואל, נפגשה שלשום הקבוצה של בית הכנסת "צעירי הגבעה" עם קבוצת בית הכנסת "בני הישיבות" למשחק גמר בספורטק גבעת שמואל בשיפוט שופטים מאיגוד השופטים הישראלי.

שי מונדרי, מאמן ושחקן קבוצת "צעירי הגבעה", מסכם את המשחק: "אנחנו מאד שמחים מהניצחון. המשחק היה קשה מול קבוצת "בני הישיבות", שהשחקנים שלהם ברמה הגבוהה ביותר. העבודה הקשה במשך השנה וחצי האחרונות השתלמה". 

מספר דקות לאחר תחילת המשחק קבוצת "צעירי הגבעה" הבקיעו גול מבעיטה חופשית, שהכניס אותם ליתרון הראשון במשחק. אחריהם, קבוצת "בני הישיבות" הבקיעו והשוו את התוצאה ל- 1:1. קבוצת "צעירי הגבעה" שוב פעם עלתה ליתרון, הפעם עם שער לחיבורים.
בהמשך המחצית כל קבוצה הבקיעה גול נוסף, כך שהמחצית הסתיימה בתוצאה 2:2.

במהלך המחצית השנייה קבוצת "צעירי הגבעה" עלו ליתרון פעם נוספת בתוצאה של 3:2. התוצאה נשארה זהה עד לסיום זמן המשחק, אלא שהשופטים נתנו תוספת זמן למחצית השנייה, בה לאחר 3 דקות קבוצת "בני הישיבות" הצליחו להבקיע ולהשוות את התוצאה ל- 3:3.

לאחר שקבוצת "צעירי הגבעה" הייתה בטוחה שתנצח, היא עלתה להארכת הזמן של המשחק מבואסת ועייפה ואולי זה מה שגרם לקבוצת "בני הישיבות" לעלות ליתרון ראשון במשחק בתוצאה של 4:3 לטובתם. 

שי מונדרי מספר לנו: לאחר שקבוצת "בני הישיבות" עלו ליתרון, אני כבר הבנתי שאנחנו ככל הנראה נפסיד".

קבוצת "צעירי הגבעה"

למרות האכזבה הגדולה של קבוצת "צעירי הגבעה", הם לא וויתרו והמשיכו לשחק בכל הכוח, עד שהצליחו להשוות את התוצאה ל- 4:4. 

הארכת הזמן הסתיימה והקבוצות נלחמו על האליפות בקרב פנדלים.
כל קבוצה קיבלה 3 בעיטות, כך שהקבוצה שתבקיע יותר גולים תנצח בפנדלים ובגמר.

קבוצת "צעירי הגבעה" ניצחה לאחר 2 בעיטות בלבד שבעטה כל קבוצה עם תוצאה של 2:0 לטובתם.

עוד שבועיים מתחילה ליגת בתי כנסת חדשה. אם אתה חושבים שאתם מסוגלים לקחת לבית הכנסת "צעירי הגבעה" את האליפות, מהרו להירשם דרך המתנ"ס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *