אפריל 23, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

תושבי הגבעה נפגשים בסלון

תוכנית "נפגשים בסלון" מאפשרת לתושבים בעלי עיסוק ייחודי, עבר עשיר או נושא שחשוב להם לשתף את הסובבים אותם, לפתוח את בתיהם או בתי שכניהם וחבריהם לתושבי הגבעה הרבים שיכולים ללמוד ולהחכים משכניהם או לא היו מעלים בדעתם שיש בגבעת שמואל אנשים רבים ומלאים בידע וחוויות חיים מיוחדות.

ההרצאות ניתנות בלא תשלום, כך שלמרצים השונים אין עניין כספי בהרצאה, וכל הרוצה להחכים מוזמן בשמחה בתנאי שיירשם מראש, שכן מספר המקומות מוגבל.

הגבלת מספר המשתתפים בשל מגבלת היכולת של המארחים להושיב במרווח תוך עמידה בתנאי התו הירוק יוצרת הרצאה חווייתית ואינטימית יותר, יכולת לשאול שאלות ויצירת אווירה ביתית ומחממת לב.

אחת המרצות היא אסתי גריזים, תושבת העיר מזה שנים רבות, מעצבת חזותית עתירת ניסיון, חובבת אומנות וחוקרת תרבות.

הרצאתה עוסקת בעיצוב והקמת מרכז המבקרים בפארק רמון.

בין היתר, שיתפה אסתי את אורחיה בחוויות מיוחדות , קוריוזים, הפתעות, ותקלות.

לדברי אסתי "אנחנו לקראת סיומו של עיצוב מתחם בית הבאר בפארק רמון, המפגש יהיה כולו עם מצגת ,קליל, משעשע, מרגש….חשיפה ראשונה של כמה סרטונים מקוריים בהפקתנו שיהיו במתחם, נשמח לשתף את מי שיבוא … מי שיבוא למפגש יצא עם תובנות על רחובות גבעת שמואל, על הפעם שלה…וגם קצת על מאחורי הקלעים של עולם העיצוב".

אסתי בעלת ניסיון של מעל לשני עשורים בעיצוב ובניהול עיצוב, בעלת תואר שני בעיצוב באוריינות חזותית ממכללת סמינר הקיבוצים, עבודותיה מתנוססות בכל העולם. יועצת עיצוב במעוף, משרד הכלכלה ומרצה.

לכל העדכונים גם בוואטסאפ
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

בהרצאה עם ארוח כיד המלך אצל ענת מקייס

מוזמנים לשתף בחוויות מההרצאות השונות ואולי נשב לריאיון מעמיק עם המרצים האהובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *