אפריל 24, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

רגע של השראה: מחווה לאמני העיר

1 min read

בעקבות הסגר סוכת האמנים והתערוכות שהיו אמורות להתקיים התבטלו והציורים של אמני העיר לא זכו לראות אור יום.
בזכות המחווה של עיריית גבעת שמואל והמתנ"ס, לאמנים המקומיים, הציורים זכו לצאת לעיניי כל.
הציורים קישטו את העיר באמצעות שלטי החוצות.
הציורים מביעים את התחושות והרגשות הנלוות מאז שהגיעה הקורונה לחיינו.
היצירות קיבלו את השם "השראה בימי קורונה".
דברי האמנית, נחמה פרשטנד : הציור נקרא ידיים של אמא, הידיים שבציור הם ידיה של אימי בת ה-84,ניתן לראות בציור שהידיים אוחזות בוורד בחוזקה למרות הקוצים הרבים.
המבוגרים חיים בתקופה זו בסיכון גדול ובפחד אך למרות הכל הם חייבים להרים את הראש ולהתמודד עם הפחד והסיכון שהם כרוכים בו, כמו הידיים המחזיקות בחוזקה את הוורד. הגבעול הקוצני מסמל את הקשיים, הפחד והמצוקה הרבה שבה נמצאת האוכלוסייה המבוגרת והוורד מסמל את הרצון להמשיך לחיות ולקוות לטוב.
דברי מנהלת המתנ"ס: "בימים אלו עלו על מכווני העיר תערוכת ציורי קורונה של ציירי העיר. אחרי ששבוע בתים פתוחים של האמנים נסגר בסגר הקודם וסוכת האמנים שתוכננה לסוכות נגנזה בסגר השני חיפשנו דרך יצירתית לתת להם במה קהילתית וזה מופיע על מכווני העיר, בהחלט מגיע להם פירגון".
שמות האמנים שהשתתפו בפרויקט: רונית פישר, דבורה קרל, נחמה פרשטנד, ציפי אהרליך, ציפי אודליה רגב, טל פרידמן מן, מנוחה זלצברג, מלכה פוני, ישראל פוני, ליאןרה סיון פנחס, נירה שוורץ, תמי גוחד, ראובן מגנאזי, רותי קמפלר, דודי גלמידי,סמדר ברמן, בני הרשקוביץ, קריסטל זבידה, אהי גוחד, רחל שטנגל, נורית נמט,רחל זבולוני, שושנה בוכולטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *