אפריל 25, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

גאים ונרגשים: נפתחה מחלקת נוער חדשה בגבעת שמואל לאחר עשור

1 min read

לאחר יותר מ-10 שנים ללא מחלקת נוער בגבעה, הודיעה מכבי המקומית שמשחקת בליגה ג' על פתיחת מחלקה שכזו וכבר בשבוע שעבר נערך אימון הפתיחה שלה.

זכויות יוצרים: מכבי גבעת שמואל

מכבי גבעת שמואל פתחה כבר בשבוע שעבר את קבוצת ילדים א' ובהתרגשות גדולה הצהירו: "מחזירים עטרה ליושנה". במועדון מכוונים גם להגדיל את המחלקה כדי שתכלול אף קבוצת נוער. ילדים א' שהמשתתפים בה נעים בין השנתונים 2009-2010 תארח את משחקיה בבית דגן, המרוחקת מהגבעה כ-15 דקות נסיעה, אך תתאמן בספורטק בגבעת שמואל שאינו מאושר למשחקיה של הקבוצה הבוגרת לעת עתה.

כמו כן, הקבוצה גם תצטרך לנסוע עד לפתח תקווה ולשחק במגרש הסינתטי הצמוד לאצטדיון שלמה ביטוח.

 בראיון ליונתן גינזבורג באתר ONE, איתי מחלוף – אחד מחברי ההנהלה התייחס לציון הדרך המרגש: "מהיום שפתחנו את המועדון, לא חשבתי לרגע שאני אתרגש ככה מקבוצת ילדים, יותר מקבוצת הבוגרים. תענוג לראות אותם מתאמנים ושמחים שיש קבוצה בעיר. אני שמח גם משיתוף פעולה מלא של ההורים. פשוט כיף. אמנם השנה אנחנו פותחים רק קבוצה אחת, בגלל שאין מגרש בעיר והמגרשים באזור בתפוסה מלאה, אבל אני מאמין שבמוקדם או במאוחר יהיה מגרש בעיר ונצליח להרחיב את מחלקת הנוער ולהיות מועדון כדורגל מוכר בארץ". 

מחלוף הסביר כי את הקבוצה ילווה גם צוות מקצועי רחב הכולל את שני המאמנים הראשיים, יוסי גואטה וניר מוטהדה. כמו כן, יתווספו  מאמן כושר ופסיכולוגית ספורט. 

זכויות יוצרים: מכבי גבעת שמואל

גם חבר הנהלה נוסף, דוד יעקב התייחס לפתיחת מחלקת הנוער בגבעה וסיפר כי הרעיון להקמת הקבוצה הגיע לאחר פניות רבות של הורים שהתלוננו כנגד העובדה שאין מענה מקצועי לילדים בגבעת שמואל, על אף שמדובר בעיר מפותחת שלמרבה הפתעתם עדיין נצרכת לעזרתם של הערים השכנות. חברי ההנהלה צופים עתיד למחלקה הצעירה ונרגשים לראות את מה שייחלו לו לפני שלוש שנים, קורם עור וגידים.

זכויות יוצרים: מכבי גבעת שמואל

יעקב עוד מוסיף בראיון ואומר: "השנה, חוץ מקבוצת הילדים הרשומה בהתאחדות, אנחנו גם נפתח את בית הספר לכדורגל של מכבי גבעת שמואל, אשר ייתן מענה כהכנה לליגה עבור שנתונים 2011-2012. גם בקטגוריה הזאת מטרתנו בעזרת השם להתרחב עם הזמן. אנחנו מלאים תקוות להצלחת הקבוצות ומאמינים שגם בבוגרים וגם בילדים עם הזמן נגיע להישגים".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *