אפריל 20, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

נחשף מדד הגאווה לשנת 2022 – גבעת שמואל בירידה דרמטית

1 min read

רווחה וחינוך למען תושבי הקהילה הגאה? במדד הגאווה לשנת 2022 נחשף כי גבעת שמואל צונחת אל המקום ה-47, ירידה דרמטית משנת 2021, בו הייתה במקום ה-30. 

האגודה למען הלהט"ב בישראל פרסמה אתמול (שלישי) את מדד הגאווה השנתי שלה הבוחן את יחסן של הרשויות המקומיות אל הקהילה הגאה. מהדוח עולה כי גבעת שמואל נמצאת במקום ה-47 – צניחה של שבעה עשר מקומות ביחס לשנה שעברה שבה היא ניצבה במקום השלושים. 

מתוך הדו"ח נאמר "עיריית גבעת שמואל ממשיכה את הדרך של קידום הקהילה הגאה ברשות. הרשות משקיעה משאבים בפיתוח וקידום תחומי החינוך והתרבות עבור התושבות והתושבים מהקהילה. הרבה מהעשייה קורית בזכות הפעילים והפעילות."
זאת, על אף העובדה כי גבעת שמואל קיבלה ציון של 16 מתוך 100. מציון זה נובע כי עיריית גבעת שמואל לא דואגת לפעילויות לקהילה הגאה, לא מנגישה שירותים לקהילה הגאה ולא מתקצבת או משתתפת באירועי חודש הגאווה.

ירידה של 17 מקומות, עיריית גבעת שמואל בתחתית הרשימה.

המדד, שהתפרסם לקראת חודש הגאווה המתקיים ביוני, הוגש לנשיא המדינה יצחק הרצוג ובדק מספר שיא של 85 ערים ורשויות מקומיות, זאת על סמך 34 שאלות בחמש קטגוריות – חינוך, רווחה, תרבות, תשתיות ונראות במרחב הציבורי. 

את העשירייה הראשונה פותחת במקום הראשון עיריית גבעתיים בציון של 99. השנה עיריית גבעתיים מורידה את עיריית תל אביב אל המקום החמישי אשר עמדה בשנה שעברה במקום הראשון במדד. אחריה מדורגות עיריית רמת גן (98), עיריית ראשון לציון (94), עיריית כפר סבא (93), עיריית תל אביב יפו (92), והמועצה האזורית דרום השרון (89).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *