אפריל 27, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

מי הוא המחנך מגבעת שמואל הנאשם בביצוע מעשים מגונים?

1 min read

בועז בן עמי, תושב גבעת שמואל, שהיה מחנך בבית ספר יסודי בפתח תקווה, הוא הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשתי מתלוננות בביתו.

השבוע הוגש לבית המשפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד בן עמי (43), תושב גבעת שמואל, בטענה שביצע מעשים מגונים בשתי נשים שהכיר באתרי היכרויות.

לפי כתב האישום, את עבירות המין לכאורה הוא ביצע כמה חודשים לפני שעמד על הבמה כאחד המחנכים המצטיינים בישראל במסגרת "המורה של המדינה". בן עמי עסק כמורה ומחנך בבית ספר יסודי בפתח תקווה. 

בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. מודעת תחרות "המורה של ישראל" , שלב המועמדים הסופיים כפי שפורסמה ב"ידיעות אחרונות"

את המתלוננת הראשונה (40) בן עמי הכיר באפליקציית טינדר. לפי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד בת אל גססה מפרקליטות מחוז מרכז, בן עמי יצר קשר עם המתלוננת א'. לאחר התכתבות, הם הסכימו להיפגש בביתו של בן עמי, שם ביצע בה מעשים מגונים. 

עו"ד יעקב סבג

המתלוננת השנייה בכתב האישום, כבת 35, הכירה את בן עמי בקבוצת פייסבוק במסגרתה נערכות פגישות של חברי הקבוצה בסופי שבוע. לאחר היכרותם, המתלוננת הבהירה בפני הנאשם כי אינה מעוניינת בקשר רומנטי או זוגי איתו, למרות זאת, הנאשם הזמין את המתלוננת לארוחת ערב. המתלוננת נענתה בחיוב והבהירה לו ש"לא יקרה משהו פיזי" ומדובר בפגישה חברית בלבד. 

לפי האישום, במהלך הפגישה עם המתלוננת השנייה בביתו, הציג בפניה מכתבי תודה שקיבל מתלמידותיו, ולאחר כך הציע לה לעשות לה עיסוי. בכתב האישום נטען כי ב' הסכימה, נשכבה על המיטה, ותוך כדי העיסוי הוא ביצע בה מעשים מגונים חרף התנגדותה. 

הפרקליטות טוענת כי "במעשיו ביצע הנאשם מעשים מגונים בשתי המתלוננות, בניגוד להסכמתן, לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני".
עו"ד יעקב סבג שמייצג את אחת מהמתלוננות, נפגעות העבירה, מסר בתגובה: "יש חשיבות ציבורית בהגשת כתב האישום כנגד הנאשם. כפי שעולה מכתב האישום, הנאשם בחר לו קורבנות המשתייכים למגזר הדתי לאומי שם תחושת האשם של הקורבנות גבוהה מהנורמה. אנו מקווים שפרסום כתב האישום יביא לקורבנות נוספים את האומץ להתלונן".

ע"פ דבריו של עו"ד יעקב סבג, הנאשם הגיש בקשה לצו איסור פרסום אך טרם התקבלה החלטה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *