יולי 27, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

שי אהרונוביץ', תושב גבעת שמואל, נבחר לכהן כמנהל רשות המסים הבא

1 min read

שר האוצר בצלאל סמטוריץ' הכריע כי שי אהרונוביץ', תושב גבעת שמואל הוא מנהל רשות המיסים הבא. עו"ד שי אהרונוביץ' בן 48 נשוי ואב לארבעה ילדים. בחמש וחצי השנים האחרונות משמש אהרונוביץ' כסמנכ"ל בכיר ברשות המסים וכמי שאחראי על ניהול מערך משרדי מיסוי מקרקעין ברשות המיסים. 

חדשות טובות לתושב גבעת שמואל, עו"ד שי אהרונוביץ אשר מונה להיות מנהל רשות המיסים הבא.

אהרונוביץ' מכהן כיום כסמנכ"ל רשות המסים הממונה על מערך מיסוי מקרקעין, והוא גבר על שני המועמדים הסופיים האחרים עליהם המליצה ועדת האיתור, בראשות מנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר: רולנד עם שלם, סמנכ"ל בכיר לעניינים מקצועיים ברשות המסים; ומירי סביון, המשנה למנהל רשות המסים ומנהלת המחלקה הכלכלית. מ־2018 אהרונוביץ' מכהן כסמנכ"ל רשות המסים הממונה על מערך מיסוי מקרקעין.

שי אהרונוביץ' (צילום: אביחי סוחר)

אהרונוביץ׳ הוא גם מרצה כחמש עשרה שנים בקורסים אקדמיים בתחומי המיסוי באוניברסיטאות ומכללות אקדמיות, וכן במסגרת פורומים של הלשכות המקצועיות.

המינוי של אהרונוביץ' ייכנס לתוקף לאחר אישורו בממשלה בשבוע הבא, אהרונוביץ' יחליף את ערן יעקב שמסיים כהונה של חמש וחצי שנים בתפקיד.

חבר מועצת העיר, רו"ח גל לנצ'נר בירך את אהרונוביץ': "כתושב גבעת שמואל אני נרגש ממינוי של שי לתפקיד מנהל רשות המיסים. תושבי גבעת שמואל מוכיחים שוב ושוב שהם ראויים להיות בצמרת התפקידים של מדינת ישראל. כרואה חשבון אני מודע לקשיים ולחשיבות של תפקיד מנהל רשות המיסים. תפקיד מאתגר מאין כמוהו."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *