ספטמבר 16, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

נתפסה מעבדת סמים בגבעת שמואל

במשטרת ישראל ממשיכים במאבק הבלתי פוסק נגד הסמים: ביום חמישי האחרון פשטה המשטרה על דירה ברחוב הרצל בעיר ותפסה 194 שתילי מריחואנה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במבצע מורכב, שהתבצע בשיתוף פעולה עם יחידות המודיעין והיחידה המרכזית, נכנסו השוטרים לדירה לאחר חקירה ארוכה ומורכבת. השתילים נתפסו בציוד מקצועי לגידול מריחואנה, כולל מערכות תאורה והשקיה מתקדמות. לדברי המשטרה, מדובר במעבדה לגידול סמים שנוהלה במקצועיות רבה.

במהלך המבצע נעצר חשוד אחד בן 25 תושב גבעת שמואל.
החשוד נחקר ונעצר בחשד לגידול והפצה של סמים מסוכנים.
הצעיר הובא לחקירה במשטרת מסובים שבסיומה נכלא.

צילום: דוברות המשטרה

גבעת שמואל, הנחשבת לעיר שקטה ומשפחתית, הופתעה מהחדשות על המעבדה בעיר. "זה מפתיע לשמוע שדברים כאלה קורים כאן," אמר תושב העיר. "המשטרה עושה עבודה טובה."

לפי החוק בישראל, גידול מריחואנה ללא רישיון מהווה עבירה פלילית חמורה. החשודים עלולים לעמוד בפני עונשים כבדים, כולל מאסר ממושך וקנסות כספיים גבוהים. במקביל, המשטרה פועלת להחרים את הציוד שנתפס ואת הממצאים מהמקום.

צילום: דוברות המשטרה

מפקד תחנת המשטרה המקומית ציין כי המאבק בנגע הסמים הוא אחד מהיעדים המרכזיים של המשטרה, והבטיח להמשיך בפעילות נמרצת כנגד מגדלים וסוחרי סמים. "נמשיך לפעול בנחישות כדי למגר את תופעת הסמים, להגן על הציבור ולשמור על הסדר הציבורי."

תפיסת המעבדה בגבעת שמואל היא תזכורת לכך שהמאבק בסמים נמשך ומחייב ערנות ושיתוף פעולה מצד הציבור. המשטרה קוראת לכל מי שיש לו מידע על פעילות חשודה לדווח באופן מיידיי, על מנת להבטיח את שלום הציבור ולמנוע את התפשטות תופעת הסמים.

צילום: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *