אפריל 29, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

שבוע הספר 2021 בגבעת שמואל

החודש בגבעת שמואל מציינים את "שבוע הספר העברי" 

בגבעת שמואל מתקיימים מידי שנה לכבוד שבוע הספר אירועי "חגיגה בשדרה". אירועים שהפכו למסורת עירונית ומתקיימים משך יומיים בשדרת העצמאות המחודשת בעיר הכוללים מגוון עשיר של פעילויות תרבות לילדים ולכל המשפחה – תיאטרוני בובות, נגני רחוב, דוכני ספרים ועוד.שבוע הספר העברי מצוין ברחבי הארץ במגוון פעילויות ואירועים להעלאת מודעות ועידוד הקריאה בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים.

מתוך הספרים שיופיעו בשבוע הספר שיתקיים באירועי "חגיגה בשדרה" כמו בכל שנה מופיע הספר "הוא משלנו" מאת אודי אילון, הספר יצא לאור בשנת 2019 תחת הקטגורייה מתח, פעולה וביוגרפיה. הספר מספר את סיפורו של הפלסטינאי מהשומרון שהפך למסתערב של השב"כ.

בספר זה הכותב אודי אילון חושף לראשונה בגילוי לב וכנות יוצאת דופן את סיפור חייו המרתק מאז שהתגייס לשב"כ ועד היום. מעבר לסטיגמות מתגלה אדם חכם ורגיש, ומעל לכל אדם שמקווה.

ריקי ברוך בלוגרית "בחירות נכונות" וסוקרת ספרים כותבת על הספר "הוא משלנו": בכתיבה אישית מרגשת באומץ ובפתיחות רבה, מספר אודי אילון בספר "הוא משלנו", את סיפור חייו של ילד שנולד לעוני ואלימות בכפר בשומרון, שברח וחיפש זהות ושייכות. התחושות הקשות והסבל שחווה בדרך מלווים אותו מילדותו ועדיין בבגרותו.

בנוסף כותבת ריקי: "כמוני, תוכלו להזדהות עם הכותב, להיות חלק מסיפור חייו המטלטל, ובסופו להרגיש את מכלול הרגשות שנותרו בי גם לאחר שסיימתי לקרא", "קבלו ממני המלצה חמה".

קישור לאתר האינטרנט שבו אפשר לרכוש את הספר "הוא משלנו" לחצו כאן, באתר האינטרנט אפשר לרכוש כספר דיגיטלי או מודפס.

 

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *