אפריל 26, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

תושב הגבעה עושה היסטוריה

1 min read

"היסטוריה זה משעמם!". כך תמיד לימדו אותי משום מה. 

חברים, זה לא נכון.
היסטוריה היא הסיפור שלנו והוא הכי מעניין בעולם. הספר שלי יציג את כל הסיפור של העת החדשה בצורה סופר-כיפית ומהנה.

כך מספר רועי גרבר, תושב גבעת שמואל ומחבר הספר "עשרה פרקים על" "הולך להיות מעניין, מחכים, מותח, מרגש והכי חשוב – קורע מצחוק! רק תבואו. נעשה היסטוריה."

לכל העדכונים גם בוואטסאפ – הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
(ע"י לחיצה על האייקון הירוק)

"עשרה פרקים על" הוא ספר היסטוריה שמכיל את רוב מה שכל אדם צריך לדעת מגילוי אמריקה והלאה. מה הסיפור של המהפכה האמריקאית, של המהפכה הצרפתית, מלחמות העולם והציונות, ומה בדיוק הקשר בין הסיפורים? מה בדיוק תפקידן של הדמויות המשפיעות והחשובות שעיצבו את עולמנו? רובנו יותר מדי מבולבלים, הספר עוזר לעשות סדר בבלאגן.

"בדומה לרוב הנערים כיום גם אני לא התחברתי כל כך להיסטוריה בתיכון" מספר רועי. במהלך שהותו במכינה בעילי החל רועי להתחבר ללימוד ההיסטוריה. בזמן שירותו הצבאי רועי נהג לספר לחבריו סיפורים מן ההיסטוריה בזמן השמירות. חבריו, שזיהו את הכישרון של רועי, ישר המליצו לו לכתוב ספר בגרסה שלו על ההיסטוריה. רועי נענה להמלצת חבריו והוציא את ספרו "עשרה פרקים על".

מה שמייחד את ספרו היא הדרך המעניינת שבה רועי מעביר ומספר את ההיסטוריה בתוספת קריקטורות ובדיחות הייחוד של הספר יכול להעניק לכל אחד בכל גיל הזדמנות להתחבר ללימוד ההיסטוריה, מה שיעניק לקורא לימוד לצד חוויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *